بهترین فروشگاه اینترنتی دنیا چه ویژگی دارد؟
نوشته شده توسط : علی پور


آمازون یک وب سایت پیروز
آمازون یک کدام از عظیم ترین وب سایت های داد و ستد در دنیا میباشد. پیشتر این  طراحی سایت   را به تیتر تارنما کتاب می شناختند، البته فعلا آمازون هر چیزی همانند؛ مبلمان، پوشاک، اسباب و اثاث برقی و … را می‌فروشد. یوزرها می‌توانند با به کارگیری از سیستم آنلاین، اقلام موردنیاز خویش را خریداری نمایند. در اینجا به بعضی از عارضه ها برد وبسایت آمازون اشاره میکنیم؛


ابداع و خلاقیت
یکی مهمترین عوارض برد آمازون، منفعت مندی از رشته آوری و خلاقیت می‌باشد. آمازون مدام پروژه های جدیدی فعال‌سازی می نماید و یوزرها را با طرز های تازه و بروز خویش آشنا می نماید.

آمازون در بعضی از پروژه های تازه خویش باخت خورده و مبالغ متعددی را از دست داده، البته هیچ وقت از ناکامی های خویش نترسیده و فقط از آن ها آموخته میباشد. این وبسایت همواره از ایده های نو استقبال می نماید و از به فعالیت بردن آنان هراسی ندارد.

سرویس ها به مشتری
آمازون به مشتریان خویش بسیار با مسئولیت میباشد و در‌این راستا طیف وسیع ای از سرویس ها را برای مشتریان مهیا نموده است. از جمله یوزرها به سادگی میتوانند بسته های توصیه داده خویش را ردیابی نمایند و از مدت ارسال و بقیه داده ها آن با خبر باشند.

“مشتری محور بودن”، غرض اساسی آمازون هست و درین راستا مجموعه سرویس ها آمازون به جهت تعهد به مشتریان و سریع جواب دادن به آن‌ها، بارها جوایز زیادی اخذ نموده است.

آمازون بر روی نیاز های اساسی مشتریان تمرکز می نماید
برای فروش بهتر در صدر باید نیاز های مشتریان خویش را به خیر و خوبی بشناسید و بر روی آن‌ها تمرکز فرمائید. آمازون نیز برای برقراری رابطه بیشتر با مخاطبین، همت می نماید تا علاوه بر ارائه سرویس ها مطلوب، تولیدها لازم یوزرها را نیز تأمین نماید.

درین راستا جف بزوس مؤسس آمازون می‌گوید؛ برای پیشرفت در مسئله کسب و کارتان فقط دو نحوه وجود داراست؛ تولیدات را بر طبق مهارت و تخصص تان ساخت‌و‌ساز فرمایید، یا این که برای برآوردن نیاز های مشتری ها، در ساخت و ساز تولیدها تازه مهارت کسب نمائید.

آمازون محتوای قابل قبولی ساخت‌و‌ساز می نماید
در راستای ساخت و ساز محتوا، آمازون بسیار هوشمندانه و ظریف فعالیت می نماید. فقط به مورد اساسی میپردازد و از عبارات کلیدی مطلوب منفعت می‌گیرد. به کارگیری از لغت ها کلیدی مطلوب منجر ارتقا ترافیک تارنما می‌گردد. همینطور برای پاسخگویی به سؤالاتی که در ذهن یوزرها به وجود میاید، قسمتی را برای سؤالات متداول تولید نموده است.

سرعت وبسایت آمازون بسیار بالا میباشد
برداشت های اول از وبسایت بسیار حیاتی می‌باشد. به این ترتیب علاوه بر پباده سازی خوب یک وب سایت باید به عامل ها دیگر همانند سرعت اعتنا کرد. تارنما آمازون، سرعت بسیار بالایی دارااست، به همین منجر یوزرها بعد از ورود به آن در ادامه جنس متبوع خویش می‌روند و بازه زمانی شان برای لود وبسایت تلف نمیشود. سرعت بالای یک وب سایت، یک برهان اصلی در گزینش آن تارنما به وسیله مخاطب میباشد و سبب ارتقا رضایت وی می‌شود.

آمازون از سایر رقبای خویش میاموزد
وبسایت آمازون همواره با دقت به دیگر وب سایت ها و ارگانهای حریف، سطح خویش را افزایش می‌دهد. جف بزوس در‌این ارتباط می‌گوید: “ما همواره از سعی و خلق رقبای خویش درس می‌آموزیم و از شیوه واکنش آن‌ها با مشتری ها و تلاش مثبت شان تقلید میکنیم.

” با دقت به گفته بزوس متوجه می شویم که‌این تارنما پهناور از سایر وب سایت های برتر عالم نیز ایده می‌گیرید. به این ترتیب برای پیشرفت در عرصه فروش آنلاین باید به سعی رقبا نیز توجه نمود.

برای اینکه بتوانید از وبسایت خویش بیشترین افتتاح را بکنید، ضروری میباشد که از وبسایت های گسترده همانند تارنما آمازون سرمشق بگیرید.

در‌این راستا کارشناسان و متخصصان آران می‌توانند به شما یاری نمایند و مسیر پیروزی را برای شما هموار سازند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: